Wayne Rooney leszólta az amerikai focit!
2015. február 02. írta: FirkAce

Wayne Rooney leszólta az amerikai focit!

A Manchester United sztárja a twitter oldalán posztolt egy kritikus üzenetet a Super Bowl ideje alatt.

rooney.jpg

Azt már tudom, hogy a Facebook mellett az Instagramot is érdemes folyamatosan figyelni, ugyanis igazi gyöngyszemekre bukkanhatunk a közösségi képmegosztón. Azzal sem árulok el nagy titkot, hogy ez a helyzet a Twitterrel is, ahol első kézből értesülhetünk a legfrissebb hírekről, vagy éppen egy-egy híresség pikáns megnyilvánulásáról. Így történt ez hétfőn hajnalban is, amikor a Vörös ördögök csapatkapitánya, Wayne Rooney a következőt posztolta:

rooneytwitter.png

Az angol csatár egyszerűen nem érti, hogy a Super Bowlon látottakat, hogyan hívhatják focinak! Sok ezer nézőhöz hasonlóan ő is inkább a félidei reklámokat és a koncertet várta a legjobban. Azzal talán Rooney is egyetért, hogy Katy Perry kisasszony és a szervezőbizottság bizony odatette magát, hiszen egész pofás showt varázsoltak a szünetben. Valószínűleg Wazza-nak ott véget is ért az idei NFL-döntő! 

A bejegyzés trackback címe:

https://focinaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr237132255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arsenal71 2015.02.02. 12:59:58

Szívesebben nézem mint az európai focit. Azt is szívesen megnézném, mit csinálna Rooney az NFL pályán. Tíz másodpercig talpon lenne? Egyszer?

aleb19 2015.02.02. 13:42:26

@arsenal71: arsenalos nickeddel fikazni MU csatart egykicsitsenem atlatszo

arsenal71 2015.02.02. 17:15:24

Nem szoktam fikázni. Csúnya dolog. Más csapat játékosát sem, már kinőttem belőle. Itt ha jól tudom, Rooney "fikázott" egy másik, sokkal keményebb sportot. Ezt írtam volna akkor is, ha Henry ilyet ír.
De valamiért Ő nem ír ilyen butaságot. Nem a futball tudását kritizáltam, hanem a buta felfogását. Szerintem egyértelműen fogalmaztam. Nehéz lehetett félreérteni.
Tőlem a Váci Elkeseredésben is focizhat, ha butaságot ír valaki, akkor az butaság. :)

arsenal71 2015.02.02. 17:17:35

@aleb19: Még annyit, hogy az Arsenalnak nem a MU az "ellensége, hanem a Pulykák, de Őket sem vagyok hajlandó utálni (Még a pályájukat is megcsodáltam). Nálam a sport nem ezt jelenti.
süti beállítások módosítása